© 2019 av Zetterberg Photobooth Sthlm

  • Facebook - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle
  • LinkedIn - Grey Circle
Photobooh Sthlm logo
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey LinkedIn Icon

 

Hur fungerar det?
 

Att hyra ett fotobås till ditt event ska vara enkelt!

Vi har utformat ett litet, kompakt fotobås som kan monteras och användas av vem som helst och passar perfekt till födelsedagsfesten, bröllopet eller det mindre företagsevenemanget. Fotobåset hämtas själv i Sickla, strax utanför Stockholm, utan extra leveranskostnad. Alternativ kan leverans och montering väljas till mot en extra kostnad.

Fotobåset består av ett stativ med en ring light-lampa ovanpå och en iPad mini i mitten av lampan (som är själva fotobåset). Se vår Instagram @photoboothsthlm för fler bilder. Tre bilder tas i följd och två likadana fotoremsor skrivs ut på den trådlöst uppkopplade skrivaren.
Till fotobåset medföljer alltid en väska med rekvisita, logga/hashtag till remsorna samt digitala bilder.
Allting faktureras i efterhand via mail och priserna är inklusive moms.

Se fullständiga villkor

Se vår integritetspolicy

 

Vad som ingår

  • Fotobås inklusive stativ, iPad mini, professionell fotolampa

  • Fotoskrivare med papper och toner som kopplas trådlöst till fotobåset

  • Instruktioner för montering

  • En väska full med rekvisita

  • Logga/hashtag längst ner på fotoremsan

  • Pappersskärare (bilderna delas på mitten till två remsor)

  • Alla bilder digitalt efter evenemanget

Pris: 2 300 kr/24 timmar

       6 kr/papper (3 kr/remsa)

 

Avhämtning eller

leverans
 

  • Vi erbjuder upphämtning och avlämning i Sickla, strax utanför Stockholm, utan extra kostnad. En lättförståelig guide till hur fotobåset packas upp, installeras, packas ihop samt hur man byter papper och toner medföljer alltid.

  • Vi erbjuder även leverans samt installation av fotobåset inom Stor-Stockholm mot avgift om 500 kr per leverans- och installationstimme. OBS! Ej tillgängligt tillsvidare pga. föräldraledighet.

Vi finns självklart behjälpliga över telefon under hela evenemanget om någonting skulle strula!

 

Tilläggstjänst

 

- Personal

 

För er som önskar assistans med fotobåset erbjuder vi personal på plats i 3 timmar. Förutom personalen ingår utan extra kostnad en större, professionell fotoskrivare som skriver ut färdiga fotoremsor på 10-20 sekunder. Personalen levererar, installerar fotobåset, hjälper gästerna på plats och monterar ned fotobåset så ni kan fokusera på det som är roligt!

Pris personal inkl. professionell fotoskrivare:

1500 kr + leveransavgift (500 kr/timme)

OBS! Ej tillgängligt tillsvidare pga. föräldraledighet.

 

tilläggstjänst

- bakgrund

 

Vi erbjuder en bakgrund av paljettyg i silver som kan hyras vid bokning av ett photo booth. Den monteras enkelt upp på medföljande ställning.

Pris: 300 kr vid bokning av photo booth

500 kr vid bokning utan photo booth